Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 21, 2009
Image Size
94.3 KB
Resolution
900×1228
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,735
Favourites
49 (who?)
Comments
33
Downloads
115
×
Jolyne Kujo by poyozodoll Jolyne Kujo by poyozodoll
if i would make jojo anime it would look like this i think.
jolyne is one of my favorite female manga characters, the second is candice. actually they're only female characters i like.
cheap background as always haha
Add a Comment:
 
:iconareku23:
Areku23 Featured By Owner Oct 24, 2011  Student Digital Artist
That's a rather hot Jolyne, dewd.

Awesome job.

Thank you for Submitting this piece to the "In The Panels"!

:iconinthepanels:

If possible, consider joining please.
Reply
:iconareku23:
Areku23 Featured By Owner Jun 29, 2011  Student Digital Artist
That's kinda hot.
Reply
:iconkorq:
korq Featured By Owner Jun 29, 2011
mmm! delish! that shading on her chest makes me all kinds of happy.
Reply
:iconsilverkazeninja:
SilverKazeNinja Featured By Owner Jun 29, 2011  Hobbyist Digital Artist
I can't help but think of that video by AntfishTAS when I see this.

"Hey Jolyyyne... How's it going?"

"F**K YOU DAD YOU GO OVERSEA I GET IN SOME F**KING GANG FIGHTS GET THROWN IN F**KING PRISON, AND YOU COME BACK LIKE NOTHING EVER HAPPENED?! WHAT THE F**K DO YOU HAVE TO SAY FOR YOURSELF?!?"

".....I made fajitas."

"I'm allergic to Mexican!"

"I HAVE NO DAUGHTER!!!"
Reply
:iconpoyozodoll:
poyozodoll Featured By Owner Jun 29, 2011
hehe thanks
Reply
:iconsetzeri:
Setzeri Featured By Owner Jan 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
Very badass like Jolyne should be, interesting choice of colours. :thumbsup:
Reply
:iconpoyozodoll:
poyozodoll Featured By Owner Jan 28, 2009
thanks and welcome back:D
Reply
:iconsetzeri:
Setzeri Featured By Owner Jan 28, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thanks! 8D
Reply
:iconkoma404:
Koma404 Featured By Owner Jan 23, 2009
a very unqique eay of looking at her,
i like!
Reply
:iconpoyozodoll:
poyozodoll Featured By Owner Jan 24, 2009
im glad u like it^^
Reply
:iconannawieszczyk:
AnnaWieszczyk Featured By Owner Jan 22, 2009
fajna mina.

[link]

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Reply
:iconpoyozodoll:
poyozodoll Featured By Owner Jan 22, 2009
ale on śmierdział ponoć
co sie stało z deviantem? moze juz sie da dawac foty w journalu?
Reply
:iconannawieszczyk:
AnnaWieszczyk Featured By Owner Jan 23, 2009
do diabła!!!!
na tym zdjęciu już ewidentnie nie śmierdział
Reply
:iconilike-ilike:
iLike-iLike Featured By Owner Jan 22, 2009
I like sushi
I like siu siu
Reply
:iconricardoredway:
ricardoredway Featured By Owner Jan 21, 2009
jolyne is hot.who's candice again?
Reply
:iconpoyozodoll:
poyozodoll Featured By Owner Jan 22, 2009
its main character from old shoujo "candy candy" by yumiko igarashi haha:D im into stuff like this
Reply
:iconzsabreuser:
zsabreuser Featured By Owner Jan 21, 2009  Professional Artist
That's quite the KUJO face stamped on. Superb!
Reply
:iconpoyozodoll:
poyozodoll Featured By Owner Jan 21, 2009
haha:D thanks!
Reply
:icon00800:
00800 Featured By Owner Jan 21, 2009  Hobbyist General Artist
Wow, I feel like less of a man (but I like it).
Somehow the chest looks unrealistic but otherwise this is great.
Reply
:iconpoyozodoll:
poyozodoll Featured By Owner Jan 21, 2009
haha yeah her belly is odd i noticed this too but im too lazy to do something with this now maybe tommorow ill change this:D
Reply
:icon00800:
00800 Featured By Owner Jan 21, 2009  Hobbyist General Artist
Well by chest I mean more the bust, I can see the effect you're going for on the 'belly'. I think I mean the breasts (third word lucky) look a little too 2D.
Reply
:iconpoyozodoll:
poyozodoll Featured By Owner Jan 22, 2009
i thied to do something with boobs her but i just dont know where shade should go..but ill try to do something with this again,thanks:)
Reply
:iconneon-sky:
Neon-Sky Featured By Owner Jan 21, 2009
She has an expression that she could only have been inherited from Jotaro lol
awesome work!
Reply
:iconpoyozodoll:
poyozodoll Featured By Owner Jan 21, 2009
thank you:)
Reply
:iconneon-sky:
Neon-Sky Featured By Owner Jan 21, 2009
-been
Reply
:iconralphniese:
RalphNiese Featured By Owner Jan 21, 2009  Professional General Artist
superb! (((supersidenote: the reason i haven´t remembered Candy Candy earlier was that her german name was "Georgie" :no: tsk, tsk :D)))
Reply
:iconpoyozodoll:
poyozodoll Featured By Owner Jan 21, 2009
no no lady georgie is the other series but made by the same author i would watch it too obviously, but on internet i could only find german version(i wasted 9 years of learning german-i dont understand anything haha:D
Reply
:iconralphniese:
RalphNiese Featured By Owner Jan 21, 2009  Professional General Artist
well, when you find only the german stuff, isn´t it obvious that it´s the same? :D lol i dunno, the story you´ve told me is that of my georgie.(mine. you hear? haha)

i would like to have polish classes!
i just had polishing lessons from my mom :D
also i never was in poland but 1000 times in czech...:(
Reply
:iconpoyozodoll:
poyozodoll Featured By Owner Jan 21, 2009
bah nothing interesting here in poland this is such boring country and my town is awful theres a lot of stupid pilgrimages all the time because of this [link]

this is candy [link]
this is gorgie [link]
you may not see the diffrence between them though:D theyre identical with one diffrence-georgie is undressed sometmes probably this anime was meant for older girls but its still the same naive stuff
Reply
:iconralphniese:
RalphNiese Featured By Owner Jan 21, 2009  Professional General Artist
oh right! man, undressed you say :drool: haha seems Georgie is a bit older series, too.

pilgrimshit for just one picture?! i would come for the hidden stash of Olga´s pictures! :D
Reply
:iconpoyozodoll:
poyozodoll Featured By Owner Jan 21, 2009
haha:D
Reply
:iconferiowind:
FerioWind Featured By Owner Jan 21, 2009  Student Filmographer
I love her expression! So condescending, lol.
Reply
:iconpoyozodoll:
poyozodoll Featured By Owner Jan 21, 2009
haha thanks:D shes mean girl
Reply
Add a Comment: